10 de març, 2006

mitja horeta de felicitat

em costa molt, moltíssim -cada cop més- trobar discos que m'agradin ... i mira que busco, escolto i remeno, però la veritat es que passa pocs cops ... avui ,però, puc dir que n'he trobat un: el 'mística domèstica' d'en roger mas ...

roger mas 'mística domèstica' (2005)

vaig escoltar un fragment d'una cançó d'aquest disc a la ràdio i m'en vaig anar a l'aloc d'arenys de munt a comprar-lo ... tot i que en la primera escolta em va decebre una mica (definitivament jo tampoc serviria per treballar de caçatalents en una discogràfica) ara puc dir-vos que aquest disc ja és un dels meus discos ... estic content ... vuit cançons precioses, directes i exquisidament arranjades que passen en vint-i-cinc minuts i una peça instrumental final que serveix de descompresió, de lent retorn a la normalitat ... és com tenir mitja horeta de felicitat sempre a punt ... m'agradarà tornar-hi i reviure-la de tant en tant ...

joan