09 de novembre, 2005

com un núvol lleuger (XIV)

RECORDANT L'ESTIMADA [Príncep Li Txien]

Ja no alena perfum la flor de lotus,
les fulles de maragda s'han marcit.
Aquest vent de ponent escampa la tristesa
damunt l'aigua arrissada i verda. Decandit
tot, amb els anys, em sembla
i em caldrà cloure els ulls, sense delit.

Amb la pluja de seda, teixits van els meus somnis
lluny, a la terra on canta el gall més matiner.
Solitari, amb la flauta de jade feia música,
però el fred de les notes glaçava el meu recer.
Amb tristesa i amb llàgrimes,
recolzat, en silenci, al balcó m'estaré.



Com un núvol lleuger, recital musicat de versions de Marià Manent de poesia xinesa; amb textos seleccionats per Jordi Malé i recitats per Pere Anglas, i música composta per Joan Vallcorba i interpretada per Rut Costa a la flauta travessera i Joan Vallcorba al piano. Presentat a la Societat Cultural Sant Jaume, de Premià de Dalt, el 19 de setembre de 1998. Posteriorment representat al Teatre Lliure de Barcelona (Lliure de Gràcia), dins el cicle «Paraula de poeta», el dia 28 d’octubre de 2002.

joan

1 comentaris:

Anonymous Anònim diu...

Joan i companyia, moltes gràcies per inclourem al vostre web.

Aneeem, anem transitant...!!!!
Cencant els camins que ens donin més fruits.
Aneeem, anem transitant... !!!!
Prenent forma els somnis que escriguin: Demà

11 de novembre, 2005 16:20  

Publica un comentari a l'entrada

<< relk.blogspot.com