26 d’octubre, 2005

ja soc a la xina!

Primer de tot, perdoneu pels accents. Hi ha algunes tecles d'aquest ordinador que no se ben be com funcionen.
Ja soc a la Xina. Ens estem morint de son, pero no volem anar a dormir perque no se'ns girin els horaris.
Quina son! Aixo es una passada! Aqui semblem un grup super important! Estem en un complex on hi ha altres grups d'arreu del mon. Un d'ells diuen que es de Catalunya, pero no sabem qui son, encara. Potser d'aqui poca estona apareixeran. Al complex on som, hi ha rentadores, un espai molt gran amb 4 ordinadors, billar, fotboli, pingpong, un servei de persones que estan les 24 hores del dia pendents de tu, per si tens algun problema...a mes, estem just al costat de la platja. SUrts de l'habitacio i ja toques els peus a la sorra de la platja! Com pot ser que et valorin d'aquesta manera! Amb els anys que estic en grups de musica, per aqui a europa, no m'hi havia trobat mai amb una cosa d'aquestes! I mira que amb el grup amb qui hi estic, els contractants, tan sols van escoltar-ne una maqueta d'un concert! Que fort! Com ho podriem fer a aqui perque passessin aquestes coses? A Macao, no nomes passa amb nosaltres, que ens tracten aixi. Ho fan amb tot el que es cultura, i tambe amb els propis grups del pais.
Be, no ho se. Sera que no ens acabem de creure que hi ha mes coses de les que ens pensem, al nostre pais, a les quals hauriem de prendre-hi mes atencio? O potser som un pais massa pobre per a aconseguir-ho?
Us deixo. Vaig a explorar per aqui els voltants. Fins aviat. Penso amb vosaltres. Petonets.


Maira

1 comentaris:

Blogger relk diu...

hola maira,
ja vaig imaginar-me que havies arribat quan vaig veure a les estadístiques que visitaven el web des de hong kong, però no vaig obrir el blog i fins ara no he vist el teu missatge ... ara mateix estic amb la jana dormint sobre les meves cames, es veu que les prefereix a elles abans que al llit ... a mi ja m'agrada, mai he necessitat dormir gaire ...

a occident crec que el que es valora són els diners, la cultura i la bellesa estan sempre tres o quatre graons per sota ... sinó no es podria entendre com es destrossa el litoral català per construir hotels, com s'aliminen boscos per construir camps de golf, o com en el nostre poble es preten eliminar la bellesa de la natura perquè 'els de madrid ho paguen' ...
només ens queda una opció: lluitar ... tothom te les seves estratègies en la lluita ... la meva sempre ha estat intentar obrir els ulls a la gent per tal que vegin la bellesa en el que encara queda de natural al seu voltant, o en el que està fet sense artificis i surt directe del cor ...

gaudeix del que puguis veure de la xina ... segur que és ple de bellesa encara que estigueu en una gran ciutat ... jo em quedo escoltant una de les poesies xineses de 'com un núvol lleuger', concretament la darrera que he penjat, que va de conya amb el que acabo d'escriure ...

petons de tots nosaltres, i fins aviat ...

joan

27 d’octubre, 2005 07:10  

Publica un comentari a l'entrada

<< relk.blogspot.com