05 d’octubre, 2005

a disposició d'en joan

Vinga, va, Joan, ja escric alguna cosa. Mireu, sabeu què passa? Doncs que en Joan em va cantar la canya perquè diu que fa molt temps que no escric res al blog. Aquesta va per tu, juanitu! A veure... Us informo que el dia 25 me'n vaig a la Xina a Cantar amb un grup del Maresme que es diu "tablatarang".Es tracta d'un grup on hi predomina la percussió. Si algun dia en veieu el seu nom, no us els perdeu. El què fan, està molt bé. Després... també us diré que el dijous passat vaig anar a gravar una col.laboració per un disc que traurà en Gerard Quintana, concretament, vaig gravar una cançó que es diu "l'Escuma dels dies". Bona gent. La veritat és que el què més valoro d'aquella trobada, és el tracte i el fer de cadascú. Sabeu... no n'hi ha prou amb cantar, composar, tocar... el més important és ser sincer i valorar el què fas. D'aquesta manera, tot és més senzill. I bé... doncs que m'hi vaig trobar molt a gust! Si us compreu el disc (que crec que sortirà per nadal), doncs ja ho veureu. Bé, també hi vaig anar per gravar una nadala (d'un disc de nadales que sortirà també per nadal, evidentment). Però aquesta no em va sortir massa bé. La veritat és que no m'anava massa bé de to, i no se si la gravació que en vaig fer la faran servir per alguna cosa. Però vaja... no em fa res, perquè amb "l'escuma dels dies" ja en vaig quedar prou contenta.
A veure... què més, Joan? Em deixo alguna cosa?

Mai

3 comentaris:

Blogger relk diu...

hola maira, benvinguda de nou al teu bloc ... no sé si t'has deixat res, però sempre pots escriure-ho quan et torni al cap ... ja tinc ganes d'escoltar "l'escuma dels dies" ... salut!

joan

06 d’octubre, 2005 00:05  
Anonymous Anònim diu...

Exacte BENVINUDA MAIRAAAA!.
Doncs, ja se que afegiré a la llista de reis! :p
Q xulu això d'anar a cantar a xina!!. El grup mai l'havia sentit. ja els buscaré per internet :p
Espero q t'ho passis mb a Xina! treu aquesta veu tant potent que tens dins i deixa els xinos amb un pam de nas!.
Dewwwww

06 d’octubre, 2005 22:58  
Blogger relk diu...

Gràcies laieta! Més que amb un pam de nas, a veure si els faig obrir els ulls uns quants mil.límetres més! Ara que et diré un secret: jo sóc miop, i com més tanco els ulls és quan millor hi veig! Allò que em deien a l'escola de "obriu els ulls com unes taronges" per posar atenció, a mi no em servia de massa! No us ha passat mai als que teniu alguna dioptria, que quan no porteu ulleres ni lents de contacte, tampoc hi sentiu massa bé? Joan, potser vas perdre la vista i no la oïda aquells dies que no hi senties!

Mai

07 d’octubre, 2005 01:21  

Publica un comentari a l'entrada

<< relk.blogspot.com