11 de setembre, 2005

timpà inflamat

fa un parell de dies que la meva orella esquerra no funciona bé ... vaja, que no hi sento ... he anat al metge i m'ha dit que tinc el timpà inflamat ... m'ha receptat un medicament i diu que en una setmana hauré recuperat l'oïda ... ja podeu imaginar-me ara amb una sola orella en funcionament, mesclant la maqueta de 'don joan i don ramon, les vint-i-nou llançades', la cançó que relk ha d'enregistrar a l'octubre al projecte de 'les cançons de mataró' ... em poso els auriculars del dret i del revés alternativament, per tal d'escoltar-ho tot per l'orella dreta ... crec que està quedant força bé ... però qui sap, potser quan recuperi l'audició tindré una sorpresa!

joan

l'orella en qüestió

4 comentaris:

Anonymous Anònim diu...

Ei doncs millora't!. Amb una mica de mimos i descans ja veuràs com el teu tipà es recuperarà aviat ;).
Un petonet!

12 de setembre, 2005 21:07  
Blogger relk diu...

gràcies! mica a mica vaig recuperant-me ... ai, que fotut deu ser quedar-se sord! ... salut!

joan

13 de setembre, 2005 00:01  
Blogger Marcus diu...

Si et serveix de cònsol per uns dies ets com una mena de "Bethoween català" ;)
Que et milloris ben aviat!

15 de setembre, 2005 19:30  
Blogger relk diu...

ja estic desinflamat! i escoltant amb les dues orelles 'ceremony of carols' de britten ... us ho recomano ... salut i merci per animar-me!

joan

16 de setembre, 2005 16:29  

Publica un comentari a l'entrada

<< relk.blogspot.com