05 d’octubre, 2005

déu ni dó!

Mmmmmmm... estimats bloggeros, no us acosteu a les vies dels metros i trens. Avui he vist que hi ha penya que se li'n va l'olla i dóna empentes a la gent perquè hi caigui! Que fort! És que m'ho acaben de dir i no ho entenc. Potser ho ha fet sense voler? Potser volia provar a veure si la noia a qui ha empès tenia equilibri? Potser no era lliure i ha hagut de deixar anar alguna cosa que el perturbava i ho ha fet en forma d'empenta? Perquè a vegades tenim reaccions "incíviques" que no ens haguéssim imaginat mai? Jo a vegades també tinc "prontus" i mossego a qui menys m'ho espero o a qui menys s'ho espera! pot ser que algun dia dóni una empenta a algú? Tu què creus, Joan? Je je!
Encara no entenc massa la funció dels blogs. És per escriure-hi el què fas durant el dia, el què sents, el què t'agrada? Per escriure-hi notícies? Per parlar de política, del temps? De xaferdeio? A veure si hi ha algú que ens enceti un tema. Però vaja... tampoc és un fòrum, oi? O és el què tu vulguis? A veure, qui m'ho sabria explicar.

Mai

3 comentaris:

Anonymous Anònim diu...

Directament en el blog escrius el que et ve de gust. Tant pots parlar de com està Catalunya en l'actualitat, com de la veïna del 3r que li fan pudor els peus EJEJ.

És cert que en aquest món hi ha molta gent tarada. Com diu ma mare. N'hi ha més fora q a dins o no tinguis por dels morts sinó dels vius ajaj ( té tota la raó )

06 d’octubre, 2005 22:44  
Anonymous Anònim diu...

Aquest món està ple de psicòpates, impulsius, que no pensen en les conseqüències dels seus actes. Al tanto... Hi ha mil maneres millors d'aconseguir adrenalina.
Els blogs poden ser temàtics o no, per discutir en fèrum, per informar, hi ha mil usos possibles, aquí està la llibertat no? Precisament avui escrivia en el meu una paranoia sobre el metro que feia temps que em rondava el cap...
Peace & Love

08 d’octubre, 2005 16:27  
Anonymous Anònim diu...

Diria que traient una 'o' i un interrogant, ja ho tens escrit a la última línia: 'és el que tu vulguis' ...

11 d’octubre, 2005 00:24  

Publica un comentari a l'entrada

<< relk.blogspot.com