10 de gener, 2006

fent vestits

és cert, he estat molts dies sense escriure ... realment, disposo de poc temps ... primer el disc de 'les cançons de mataró (sortosament ja acabat i editat) i després una llarga malaltia del meu ordinador i les esgotadores festes nadalenques son les meves coartades ...
actualment estic en procés de creació de les bases electròniques i arranjaments de les cançons del proper disc de relk ... encara falta molta feina per fer, però cada dia que passa tot plegat va prenent més forma ... i la forma que va prenent, ara per ara, em sorpren i m'agrada ... crec que aprendrem molt fent aquest disc ...
sovint imagino, quan faig els arranjaments d'una cançó, que estic construint-li un vestit, un vestit a mida ... aquest vestit pot estar fet de textures, colors, i materials diversos i tenir funcionalitats diferents ... generalment intento trobar un vestit que escaigui a la cançó i que en resalti les seves qualitats però que alhora pugui envellir amb ella, que resisteixi el pas del temps i la moda ... d'altres vegades busco un vestit extremat, cridaner, per una ocasió especial i puntual i que difícilment resistirà futures visites (podria ser el cas de 'caic dintre teu' ... un dia l'haurieu de veure vestida de carrer i sense maquillatge!) ...
per començar a fer vestits, necessito idees i bons materials ... robes, cordons, botons, fils ... els meus probeidors són asquest dies kurt weill, michael nyman, igor stravinsky, claude debussy, burt bacharach i ute lemper ... potser sortirant uns vestits tirant a clàssics? qui sap ...
aquí em teniu, doncs, fent de sastre ...

joan

4 comentaris:

Blogger Judith Vives diu...

alta costura, diria jo

10 de gener, 2006 15:09  
Anonymous Anònim diu...

espero que el vestit de "llum viva del món" us agradi...he invertit 7 mesos buscant robes (he escullit una bastant sorprenent, pel fet de que hi ha complements que mai he vist en el vostre vestidor), la he cosit molt a poco a poc, assegurant-me que cada punt sigués al seu lloc, que mai es trenqui)...encara que tot li queda be a una model tan maca i proporcionada, la pròpia cançó de llum viva del món, que com a model la he conservat íntegra, sense desmembrar-la...ara ja és maquillada també...molt minimalísticament, tal i com a mi m'agrada...mr.troubadour (ricard martínez)

12 de gener, 2006 12:29  
Anonymous Anònim diu...

I nosaltres contents de tenir un molt bon satre que estigui treballant en aquest nou porjecte :D.
Ja tinc ganes de veureus en algun concert, que en els que vau fer per Barcelona no vaig poder veureus perquè tenia molts examens!. I fa molt que no us escolto en directe!!!
Esperant impacient el nou disc
Petons per a tot el grup

22 de gener, 2006 01:43  
Blogger relk diu...

judith i laia, gracies novament pels vostres encoratjadors i benevolents comentaris ... anima molt saber que hi ha algú esperant amb ganes d'escoltar-nos i veure'ns ...
gràcies també al ricard que ha fet una remescla/revisió de 'llum viva del món' realment bonica i que sona extramadament be ... tinc la sensació que quan vas venir a casa a ensenyar-nos el teu nou vestit per la cançó no vam saber expressar-te prou com ens agradava ... què hi farem! som una mica tímids ... gràcies novament i ja ens avisaràs quan podem penjar-la per tal que la gent l'escolti ... salut!

joan

22 de gener, 2006 14:05  

Publica un comentari a l'entrada

<< relk.blogspot.com