12 d’abril, 2006

visions externes de relk

comencen a arribar les primeres visions externes del repertori de relk ... és un gran honor que algú dediqui el seu art i part del seu temps a reelaborar les nostres cançons i alhora les enriqueixi i les faci créixer ... si jo fos cançó, no podria imaginar millor destí ...



la primera en arribar ha estat "llum viva del món" ... podeu escoltar aquí la remescla/revisió que n'ha fet mr.troubadour



mr.troubadour diu al seu bloc: "més o menys és així com la cançó em va sonar a dins del cap a partir de la primera vegada que vaig escoltar-la, i he intentat reproduir-ho el més fidelment possible" ... doncs, mr.troubadour, gràcies en nom de relk i de la cançó ... quedem a l'espera d'acabar de definir les futures col·laboracions ...

també imagino que aviat podrem començar a escoltar "riera de sobirans" en mans d'skafam ... la maira em va explicar que n'estan preparant una versió i estic impacient per veure i escoltar el caire que agafa un cop l'hagin passat pel seu sedàs ... de fet quan composava aquesta cançó pel versos d'en jordi, la imaginava cantada pels nens i nenes a les escoles d'arenys de munt ... una cançó popular ... una cançó del poble ... em sembla un bon inici que músics del poble se la facin seva ... sí, un bon inici ...

joan