06 d’octubre, 2007

branques del somni

a l'Ure Comas

Arbre aturat en la boira del món.

Mires com creixen
altes les branques del meu somni
i no t'asseus en cap.

Per qui són els meus fruits?
Per qui són els meus boscos?
El meu recer, per qui?

S'han acabat els rius.

També sóc aturat davant la teva boira:
aturat al teu cos, aturat als teus somnis,
mentre em veus créixer
ja en un cel diferent del teu cel,
en una altra pregària.

Tot ho veig, ho he vist tot.
I tanmateix t'imploro
amb la mateixa força.

Però tu reposes
mentre veus créixer
altes les branques del meu somni
i no t'asseus en cap.





cd: "branques"
edita: música global
data: novembre 2004

text: jordi bilbeny
música: joan vallcorba

maira comalat: veu
montse majà: violoncel
coqui castells: bateria
joan vallcorba: piano, teclats i programacions

videoprojecció 2005
filmació: joan vallcorba
montatge: joan vallcorba

una versió anterior del poema/cançó:





cd: "a les pedres secretes de la sang"
edita: relk
data: gener 2003

maira comalat: veu i coros
montse majà: violoncel
joan vallcorba: piano i programacions

Etiquetes de comentaris: , , , , ,