05 d’octubre, 2007

no em deixis ara, amor

No em deixis ara, amor, ara que l'aigua
s'emporta el meu Esperit amb els timbals.
No em deixis ara, amor, ara que l'aire
m'acull complet en els turons germans.
No em deixis ara, amor, ara que els arbres
fan néixer el meu Esperit en els sembrats.
No em deixis, ara, amor. No em deixis ara.
Ara que ja de mi sols queda el ritme
del meu Esperit estès per tot l'espai
i l'ampla llum oberta en una engruna
de temps viscut només per estimar.
No em deixis, ara, amor. No em deixis mai!





cd: "a les pedres secretes de la sang"
edita: relk
data: gener 2003

text: jordi bilbeny
música: joan vallcorba

maira comalat: veu
montse majà: violoncel
joan vallcorba: piano i programacions

videoprojecció 2005
filmació: pol caturla
montatge: joan vallcorba

Etiquetes de comentaris: , , , ,