19 de juliol, 2005

general moragues

diumenge vaig iniciar la composició de la música d'una de les poesies d'en jordi bilbeny que en principi estaran al proper treball de relk sobre la llibertat: 'general moragues' ... n'estic content del resultat ... feia tant de temps que no em posava a composar -des del 14 d'agost del 2004- que tenia una certa por per si en sortiria res de bo ... de fet, no sé pas si n'és de bo o no el que ha sortit, però a mida que vaig reescoltant/retocant la cançó m'adono que sí, que m'agrada ...
crec que sóc força intuitiu en el moment d'atacar un texte d'en jordi ... em deixo anar ... en el moment de començar a fer aquesta cançó recordava el que m'havia explicat en jordi sobre el general moragues ... tot allò de l'esquarterament ... i un cop fet l'esquelet de la cançó he buscat més informació a internet sobre ell ... a mida que anava descobrint més coses d'ell també m'alegrava descobrir que la cançó probablement té el seu caràcter i empenta, alhora que m'entristia comprovar com desconeixem els catalans la nostra història ...
aquí teniu el texte d'aquesta poesia i d'altres d'en jordi bilbeny ...

joan