19 de gener, 2007

sóc un 58% com en david beckham

anem pel post 92 i encara no ens hem presentat ... aprofitarem que fa dos dies que tenim bloc a mesvilaweb (http://blocs.mesvilaweb.cat/relk) i que avui n'estrenem un altre a ritmes.cat (http://blogs.ccrtvi.com/relk.php) per fer-ho ...



hi ha alguna sorpresa, no? ... com el 71% de semblança entre la maira i el gabriel byrne, o el 57% entre en jordi i la meryl streep! ... però de debò que no entenc el meu 58% de semblança amb en david beckham ... no, no l'entenc ...

joan

3 comentaris:

Anonymous Anònim diu...

No puc veure les semblances. No em funciona el Quick time. Però jo també he buscat les meves, de semblances i... puc estar força contenta. Per cert, Joan, aquest tal Gabriel Byrne, no m'ha sortit!!! POseu-hi atenció, eh! Diu que m'assemblo a: Vanna White, Gael García Bernal, Diane Lane, Gwyneth Paltrow, Isabella Hervey, Liv Tyler, Joan Fontaine, Scarlett Johansson, Naomi Watts i Alexis Bledel. No n'hi ha ni una que s'assembli entre elles! Contant que a en Joan també li van dir que s'assemblava a en Gael García (com jo), ja podeu imaginar-vos-ho, no? Doncs sí: en Joan i jo, som germans!!! Vet aquí perquè ens assamblem al mateix!

Maira

19 de gener, 2007 11:39  
Anonymous Anònim diu...

Doncs per mi la Maira s'assembla a la Patricia Bargalló, actiu que surt a Mar de Fons fent de mosso però que abans era una de les peluqueres del cor de la ciutat. Sóc l'únic que li troba aquesta semblança ?

19 de gener, 2007 16:58  
Anonymous Anònim diu...

Marcus! No ets el primer que ho dius. Ara farà uns 10 anys, vaig començar a estudiar teatre amb ella, la Patrícia, però jo als 3 mesos ho vaig deixar i ella va continuar. Aleshores, ja hi havia alguna profe que ens confonia i ens canviava el nom. Nosaltres sempre crèiem que no ens assemblavem, però... al cap d'uns 6 o 7 anys, la patrícia surt a la tele, i tot de gent em comencen a dir que ens assemblem. Fins i tot, una noia que vaig conèixer fa poc i que no he vist mai més, em va dir que si fos de mi, ella es presentaria per a fer-li alguna substitució! També, vam fer una entrevista amb relk, a l'AVUI, i poques setmanes abans la hi havia fet la Patrícia: l'entrevistador em va tornar a parlar d'ella fent referència a les nostres semblances. Jo crec que és pels ulls clars, perquè som altes i primes, i perquè parlem amb un to de veu semblant. Tot i així, ja m'agrada que ens assemblem! Fa 10 anys era una gran persona, i no és per dir-ho, però per a mi, era la millor actriu del curs. Una tia que es sabia concentrar, i amb energia! I amb una bonica dicció. Bé... aquesta és la meva experiència amb la Patri!!! Marcus... potser no anaves tan mal encaminat.
Salut!

22 de gener, 2007 22:14  

Publica un comentari a l'entrada

<< relk.blogspot.com