09 de novembre, 2006

retorn a mi

Sense odi, sense fel, sense revenja,
sense el feixuc lligam de la sofrença;
lliure de tota por, de la cadena
inútil de la por, pro amb una immensa
joia madura al cor i a dins les venes,
voldria esser, en plenitud, la meva
esperança primera de la terra.

Compendre-ho tot i que el tot em comprengui
i em nodreixi de l'aigua i la foguera,
del vent i el fang, de l'ànima completa
i nova de la ment en la seva drecera.

Sense odi, sense fel, sense revenja,
sense la por tan vil de la prudència;
després de tot dolor i de tota pena,
vivint els mots en la claror suprema
que sols un acte just reconeix i allibera,
voldria esser, en plenitud, la meva
esperança primera de la terra.




text: jordi bilbeny
música: joan vallcorba
veu: maira comalat
violoncel: montse majà
bateria: coqui castells
piano elèctric i programacions: joan vallcorba
clarinet: albert almansa
contrabaix: pep coca
xiulet: jordi bilbeny
actriu: maira comalat
filmació: pol caturla
montatge videoprojecció: joan vallcorba

4 comentaris:

Anonymous Anònim diu...

Quina cançó més maca!!! Es un bon tast del nou disc. Per cert, quan podrem comprar el disc els que vivim a Barcelona? No us podeu imaginar quines ganes tinc poder escoltar-vos de nou :)

11 de novembre, 2006 01:02  
Blogger relk diu...

moltes gràcies pel comentari ... imagino que a finals de novembre ja es podrà comprar a les botigues ... però de fet, no ho sé ... la distribució és de discmedi ... però em sembla que és una distribució a petició ... és a dir, que primer has d'anar a la botiga i demanar-lo ... i al cap d'uns dies te'l porten ... o aixó em va semblar entendre a mi ... salut!

joan

13 de novembre, 2006 01:04  
Anonymous Anònim diu...

La veritat és q no us coneixia, però a través del bloc de nevera he pogut accedir aqui i escoltar aquesta nova cançó! sou genials! haurem de buscar aquest disc a finals de novembre eh!!!una abraçada i sort amb el disc!

13 de novembre, 2006 22:39  
Blogger Alls cuits mai couen diu...

moltes felicitats!!! preciós, plas plas!
enorhabona pel disc...

Salut!

18 de novembre, 2006 10:53  

Publica un comentari a l'entrada

<< relk.blogspot.com