18 de gener, 2007

la tieta assuncion no era tia de ningú

el dia 3 de gener vaig fer la primera visita de l'any a robafaves, una botiga de llibres i discos de mataró ... vaig sortir-ne amb 15 cedés sota el braç:

una caixa de 10 compactes d'astor piazzola (genial), el triple "orphans" de tom waits (encara l'estic païnt), el "viva!" de sanjosex (imprescindible ... i per cert, com millora en format cd ... o millor dit, què malament sonen els mp3) i el primer disc de conxita "amb lletra petita" ...

portada de 'amb lletra petita'

m'agrada ... si això és pop trist, jo puc ben dir que el meu cor s'alegra cada cop que escolta pop trist ... m'agrada també perquè em recorda a xot, sobretot a "productes de neteja" ... i xot m'agradava molt ... imagino que és per la guitarra de roger pineda, present a les dues propostes ... no ho sé ... segurament tenen altres punts en comú: sabadell, la sépia verda ... si m'he de quedar amb una cançó de conxita però, trio "llepo", que estava a la primera maqueta i que no està en aquest disc ... la jana (aviat farà tres anys), en canvi, ja fa dies que canta "la tieta assuncion no era tia de ningú, la tieta assuncion no era tia de ningú" ... i ella té molt bon ull per aquestes coses ...

joan