24 d’octubre, 2007

terra endins

S'ha obert el cel del món sobre els meus ulls
i des del nou abisme de l'enyor
contemplo el meu passat i el meu futur:
aquest mar en silenci, aquest vell cor
que ens nodreix sàviament a poc a poc.

M'has dut entre les aigües de l'Esperit
fins al límit del mar, fins a la vela
darrera de la vida i puc sentir
ara mateix la nova meravella
de la llum en el vent del meu desig.

Vent del món, vent de mi, més alta vida
de la vinya madura dels sentits;
arbre pur, arbre nou, fonda boscúria
pel llarg camí d'on torno cap a mi
i en mi reneixo sempre com el crit.

Cau el sol. Tanco els ulls i tu ets aquí
com una gran pregària. Des de tots
els angles del misteri et veig venir.
Vius en el meu silenci, en l'or pausat
que assaona la terra que he estimat.





cd: "terra endins" senzill
edita: música global
data: novembre 2004

text: jordi bilbeny
música: joan vallcorba

maira comalat: veu i coros
montse majà: violoncel
coqui castells: bateria i percussions
joan vallcorba: piano, teclat i programacions

videoclip 2004
filmació: ramón balagué
direcció: ramón balagué

la versió sencera del poema/cançó:





cd: "branques"
edita: música global
data: novembre 2004

maira comalat: veu i coros
montse majà: violoncel
coqui castells: bateria i percussions
joan vallcorba: piano, teclat i programacions

videoprojecció 2005
filmació: maira comalat
montatge: joan vallcorba

Etiquetes de comentaris: , , , ,