26 d’octubre, 2007

catalunya

en omenatge a la Dharma

De tu em ve la força,
per la claror vivificant
que has escampat arreu de mi.

Aquí he estimat tant
que ara l'amor i el teu espai
són un sol cos i un sol alè.

Aquí he nascut. Aquí he estimat.
Aquí la carn s'ha fet terra.
Aquí la terra ha obert camins al meu esperit:
la llibertat somiada.

De tu em ve la força,
de cada ome afusellat,
de cada bomba al mig dels ulls.

També, entre el dolor
secret de tu, la força em ve.
I és on aprenc de nou a ser.

Aquí he après de la llum dels vençuts.
Aquí m'alço i aquí visc.
Aquí escric. Aquí deixo el meu rastre:
un somni de llibertat.







cd: fanzine "malalletra" n.11
edita: laia calvet
data: gener 2005

text: jordi bilbeny
música: esteve fortuny

maira comalat: veu i coros
montse majà: violoncel
joan vallcorba: piano, teclats i programacions
jordi bilbeny: recitat

aquesta cançó és una versió de la peça de la dharma "catalluna" ... la nova cançó, amb text d'en jordi bilbeny, du per títol "catalunya" i és un cant a la llibertat futura del nostre país ... posteriorment, a l'agost del 2006, a les sessions de gravació de "pedres blaves" la vam tornar a enregistrar, però aquesta segona versió encara estar per mesclar

Etiquetes de comentaris: , , , , , , ,